La nostra escola

Una mica d’història:

L’Escola Santa Anna de Premià de Dalt, neix el 1988 a dins dels Barris de Santa Anna i molt proper al barri de la Floresta de la pròpia vila i per tant amb un recorregut pedagògic de més de 25 anys.
Els inicis de l’Escola compten amb 530 alumnes i va ser inaugurada el 8 de maig de 1988 a càrrec del president de la Generalitat de Catalunya, Jordi Pujol i Soley . L’acte inaugural va ser en la Festa de la Primavera i es van realitzar diferents actes lúdics i festius com un partit de futbol, una xocolatada on va participar el grup d’animació “Traspàs de Nas” i un dinar de germanor on va participar un centenar de persones.

Oferta educativa:

El nostre objectiu principal és oferir una educació que prepari als nostres alumnes per a què siguin competents en el coneixement i les habilitats necessàries per al món de demà. Una educació personalitzada que permeti a cada alumne mostrar el seu màxim potencial en l’àmbit acadèmic, personal i social. Una educació basada en els valors amb un aprenentatge analític i crític.

Ajuntament de Premià de Dalt Municipi Educador

• Programa Rodallibres: subvenció econòmica per cada alumne resident a Premià de Dalt
  • “Fem música” professorat Escola Municipal de Música
  • Piscina (2n de Primària) amb subvenció municipal
  • Activitat conjunta de “Scrabble” amb l’escola Marià Manent i institut Valerià Pujol
  • Activitats de Sant Jordi
  • Xerrades informatives als alumnes de 6è pel pas a l’ESO
  • Comissió 0-6 a on estan implicades en xarxa l’escola bressol, les dues escoles públiques del municipi, el CDIAP, Serveis Socials, EAP, el CAP i la LIC per crear un espai de reflexió sobre la primera etapa de la infància. S’organitzen xerrades per les famílies.
  • “Coneix el teu Ajuntament”. Activitats adreçada als alumnes de Cicle Mitjà.
  • Reforç extraescolar a tota la Primària

Ajuntament de Premià de Mar

• Subvenció econòmica per cada alumne resident a Premià de Mar

Projectes d’Innovació Educativa

• GEP: Formem part del Grup d’Experimentació Plurilingüe per promocionar l’anglès
  • AICLE: Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera, en les àrees de matemàtiques, medi natural i social, educació física i plàstica
  • Projecte TAC: Comunitat de Blocs i Pissarres Digitals
  • Tallers de robòtica educativa des de P-5 fins a 6è
  • Eduhack de mschools. Cocreació d’activitats educatives relacionades amb les tecnologies i amb altres centres educatius.
  • Scratch Challenge de mschools
  • Projectes europeus Erasmus+ K-2/ e-Twinning
  • Treball per projectes a Ed. Infantil i Cicle Inicial
  • Treball en xarxa amb l’Institut Valerià Pujol
  • Participació com a Grup impulsor de la Xarxa de Competències Bàsiques
  • Escola pilot de la transformació digital

Excursions i colònies

• Sortides de matins i de dia sencer a tots els nivells
  • Colònies a final de cada cicle: P5, 2n, 4t i 6è
  • Viatge d’intercanvis
Esdeveniments culturals
  • Festivals musicals i teatrals: Concert de Nadal, Pastorets, Teatre en anglès, Cantània, Dia de la Música i Festa de fi de curs.
  • Celebració de festes tradicionals catalanes: Castanyada, Nadal, Dia de la Pau, Carnestoltes i Sant Jordi.
  • Exposicions, gimcanes i competicions esportives
  • Xerrades per a famílies d’Ed. Infantil i Primària

Altres serveis

• Menjador escolar amb cuina
  • Acollida matinal
  • Activitats extraescolars
  • Transport escolar (Consell Comarcal)
  • Publicació d’activitats i d’informació al Web i als Blocs de cada nivell educatiu
  • Facebook i Instagram

Continuïtat a Secundària

En acabar l’etapa d’Educació Primària, els alumnes de sisè de l’escola tenen continuïtat a l’Educació Secundària al centre adscrit del municipi:

Per tal de vetllar pel seguiment i pas a aquesta etapa a final de curs es realitzen reunions de traspàs de l’alumnat.

NOVETATS CURS 2019-2020
  • INNOVAMAT: En aquest curs els cursos de 1r a 4t començaran a utilitzar aquest nou mètode d'aprendre matemàtiques.