🚨🚨 Institut escola - Comunicat 2 🚨🚨

Benvolgudes famílies, des de l'AFA us volem informar del següent:

Arran de la problemàtica que us vam explicar en l'anterior comunicat, aquests dies hem estat movent fils per poder donar a conèixer la problemàtica.

Gràcies a l'esforç de l'equip directiu, s'ha pogut concretar un calendari de reunions amb l'Ajuntament i el departament d'Ensenyament.

Avui, l'alcalde, juntament amb la regidora d'educació i la tècnica d'ensenyament, s'han reunit amb l'equip directiu del centre i representants de les famílies.

La sensació del resultat de la reunió ha estat positiva.

Des de l'Ajuntament ens han informat que ja tenen a disposició el terreny de 4.000m2 annex a l'Escola, a dia d'avui està en tràmit al registre de la propietat i en breu ja esdevindrà de titularitat municipal.

Ens han comunicat que la negociació amb el departament d'Ensenyament és difícil, però que està en marxa.

Totes les parts estan d'acord en no perdre més espais del centre per encabir la secundària, tant espais interiors com espais de la zona d'esbarjo.

Ens han comentat que la competència en la creació de l'Institut Escola recau a la Generalitat però que l'Ajuntament, dintre de les seves possibilitats, farà l'esforç possible per poder passar en marxa el projecte.

Per aquests motius s'ha acordat el següent:
  • Proposar al departament que la construcció dels mòduls provisionals es realitzi en un espai del terreny annex al centre.
  • Que la construcció d'aquests mòduls es realitzi en un terreny pavimentat, dotat d'espais suficients i amb lavabos.
  • Que per tal de millorar la transparència en tot el procés, a les reunions que es mantinguin sobre el projecte també hi participarà una representant de l'escola i una de les famílies.
Tot i valorar molt positivament totes aquestes bones intencions, hem remarcat la necessitat de tenir un calendari d'execució d'obres, tant pel projecte provisional com pel projecte definitiu, manifestant la voluntat de no desistir a aquest.

La setmana vinent hi ha programada una reunió amb els serveis territorials d'Ensenyament en la que un representant nostre podrà participar.

Posteriorment, es celebrà un Consell Escolars també per parlar sobre el mateix tema.

Us seguirem informant del resultat de les següents reunions.

Tot i les bones intencions per part del nostre ajuntament, seguim sense tenir cap compromís per escrit i restem pendents de l'aprovació per part del Departament d'Ensenyament, per tant, no podem abaixar la guàrdia i us animem a seguir lluitant per un Institut Escola de qualitat.