🚨🚨Institut Escola - Comunicat 6 🚨🚨

Hola famílies us posem al dia dels últims esdeveniments succeïts i les actuacions realitzades en la qüestió de l'Institut Escola .

Després de la reunió del 5 d'abril amb ajuntament i departament d'educació hem sabut que l'esborrany del conveni està ja al departament d'educació des del mateix dia 5 d'abril, aquest document ha de ser analitzat i aprovat per les autoritats pertinents i que pot tenir una durada entre 4 i 6 mesos, després d'aquest període s'obre un projecte participatiu per a decidir com ha de ser l'edifici amb la participació de tota la comunitat educativa. La col·locació dels mòduls provisionals estan assegurats per a l'inici del curs 2023 i romandran fins la finalització de l'obra definitiva .

D'altra banda hem tingut resposta del Síndic de Greuges que demanarien informació a les administracions implicades per a saber detalls del projecte.

Així mateix hem sol·licitat per instància informació a l'Ajuntament de Premià de Dalt i ens confirma la nota de premsa emesa i comunica el trasllat del conveni al departament.

El dia 19 hem tingut reunió amb l'equip jurídic del Col·lectiu Ronda el que ens assessora per a poder saber com dur a terme els passos correctes en el transcurs del que queda d'agonia fins a arribar a tenir l'edifici i projecte educatiu promès, el qual ens va suggerir sol·licitar per instància l'esborrany del projecte per a poder entendre el pressupost i els objectius proposats, el qual ja hem sol·licitat.

Ara l'actuació del departament és clau perquè sigui el més àgil possible i tinguem en un temps rècord la tan desitjada signatura final per a poder iniciar les obres .

Us mantenim informats qualsevol consulta ens podeu escriure al mail families@ampaescolasantaanna.com

#SOSInstitutEscolaSantaAnna
#STOPBarracons