🚨🚨Institut Escola - Comunicat 7 🚨🚨

Així estem!

Avui dia 6 de setembre, a un dia de l'inici de curs dels alumnes de la E.S.O, i després de tres mesos, sabem que:

1. A 30/08/2022 no s'havia instal·lat encara el mòdul, quan el curs escolar es va acabar el 22/06/2022

2. El 31/08/2022 van instal·lar el mòdul

3. Des dels Serveis Territorials del Maresme (Departament d'Educació) ens diuen que el mobiliari es podrà distribuir pels mòduls a partir del 7/09, quan els nen@s comencen aquest mateix dia.

4. Que la previsió per ocupar el mòdul per us docent és el 12 de setembre, si no hi ha inconvenients.

5. Quedaran pendents la instal·lació del wifi i la climatització per després d'aquesta data.

Després de tot el que ens hem queixat i hem reclamat un espai en condicions pels nostres fills, allò que se'ns va prometre, l'inici de curs dels alumnes de la ESO haurà de ser "En espais alternatius" de l'escola.

Com a pares i membres de la Comunitat Educativa de l'Institut Escola Santa Anna, només que ens queda dir JA N'HI HA PROU!

#SOSInstitutEscolaSantaAnna
#STOPBarracons