🚨🚨Institut Escola - Comunicat 8 🚨🚨

Bon dia Famílies,

Lamentem informar vos de la situació de l Institut Escola, volem fer un petit resum de la situació:

✅2019 inici Institut Escola
✅Acord i compromís de l'Alcalde i de l'Equip de Govern per assumir la construcció de l Edifici en el Ple de març de 2022 davant de les famílies i nens i davant dels diferents grups polítics de l'oposició de l'Ajuntament de Premià de Dalt.

❌ Transcorregut més d un any ni hi ha partida pressupostària ni projecte ni calendari per l'Execució de l'Obra .
❌A data d'avui l'Ajuntament no ha enviat a la Generalitat els Informes Tècnics sobre la Viabilitat del Terreny per la Construcció de l Edifici
❌La Generalitat va enviar el passat mes de març de 2023 un Requeriment d'esmenes a l'Ajuntament de Premià de Dalt donat que en el cadastre no consta com titular, no ha presentat l'Estudi Geotècnic que s'hauria d haver fet quan es va decidir construir l'edifici en el terreny (fa uns 4 anys), ni un informe d'inundabilitat del Terreny de l'ACA i que a més a més hi ha una servitud d'una mina d'aigua i que en aquestes condicions no es pot dur a terme la construcció del nou edifici.

Creiem que el Projecte Educatiu de l'Institut Escola és Excel·lent i confiem plenament en l'equip pedagògic.

A dia d'avui ens sentim impotents en veure que l'Ajuntament de Premià de Dalt no ha assumit els compromisos que va donar a les famílies en el passat ple de març de 2022, d'assumir inicialment la despesa dels més de 2M € i fer el projecte i execució d'obres de l'edifici del centre educatiu i tampoc hem vist el Programa i Planificació ni la partida pressupostària per fer ho.

Creiem que en el període electoral vindran grans promeses sobre la qüestió però que la realitat és que l'Ajuntament no ha fet els seus deures durant els últims 4 anys ni tampoc sobre l'acord comunicat al ple de març de 2022 davant de les famílies i els alumnes.

Si que diem que estem cansats i ens sentim impotents davant de la situació i que volem el següent:

NO A LA PÈRDUA D'ESPAIS COMUNS NI PATIS !

PROU IMPROVISACIÓ !

VOLEM FETS i NO PARAULES!

VOLEM TRANSPARÈNCIA!

No us cregueu que només demanem explicacions a una de les parts, també creiem que el departament d'educació ha forjat un projecte sense bases sòlides i sota constant improvisació. També els diem:

JA N'HI HA PROU!!

Es va prometre que hi hauria un edifici nou i que es faria compartit amb l'Ajuntament i malgrat que el consistori estava disposat a invertir una part de l'import de l'obra tot ha canviat i encara no s'ha signat cap conveni.
Tot és improvisat, els mòdul es van acabar d'instal·lar quan el curs ja estava començat i sense wifi.
Ara per ells el millor lloc del nous mòduls és el pati de dalt d'infantil .
I el futur quin serà? Més mòduls? Perdre més patis?
Volem actuacions sòlides i ben programades, i més transparència!
I la propera reunió a 3 bandes, les famílies volem estar presents a les reunions, ens sentim enganyats.

En breu anunciarem accions

#SOSInstitutEscolaSantaAnna